Włoski naturalny energetyk na bazie wody mineralnej o smaku jabłka, granatu, mango i ananasa bez dodatku cukru Fruit&Power 400 ml - San Benedetto, Veneto
Opis
Włoski naturalny energetyk na bazie wody mineralnej o smaku jabłka, granatu, mango i ananasa bez dodatku cukru Fruit&Power przeznaczony dla osób pragnących dodatkowego zastrzyku energii na energetyzującą przerwę o poranku. Alternatywa dla kawy, świeża i smaczna. San Benedetto Fruit&Power można zabrać ze sobą wszędzie dzięki wygodnej pojemności. To doskonały zamiennik niezdrowych i szkodliwych energetyków.
Skład: woda mineralna (80%), zagęszczone soki owocowe 33% (sok jabłkowy 11%, sok z granatów 10,5%, sok z mango 5,8%, sok ananasowy 5,7%), tauryna (0,38%), substancje zakwaszające (kwas cytrynowy i kwas ortofosforowy), aromaty, kofeina (0,03%), przeciwutleniacz: kwas askorbinowy, regulator kwasowości: cytrynian sodu, substancje słodzące (sukraloza, barwnik cyklaminian: E129.
Może niekorzystnie wpływać na aktywność i uwagę dzieci.
ZAWIERA NATURALNY CUKIER.
ZERO DODATKU CUKRU.
WYSOKA ZAWARTOŚĆ KOFEINY. Nie zaleca się stosowania u dzieci oraz u kobiet w okresie ciąży i karmienia piersią (30mg/100ml). Spożywać umiarkowanie. Z TAURYNĄ.
Waga netto: 400 ml
Data ważności: podana na opakowaniu
Producent: San Benedetto, Veneto
Wartości odżywcze na 400 ml:
Energia: 313 kJ/74 kcal
Tłuszcz: 0 g w tym tłuszcze nasycone: 0 g
Węglowodany: 16,6 g w tym cukry: 15,9 g
Białko: 1,6 g
Sól: 0,08 g
Błonnik: nie podano
Zaleca się przechowywanie produktu w chłodnym i suchym miejscu.
Pierwsza szklana butelka produkowana jest w Scorzè w Wenecji, gdzie w 1956 roku, 10 kwietnia, została założona Mineral Water San Benedetto SpA: Bruno i Ermenegildo Scattolin są dyrektorami, Augusto Zoppas jest prezesem. Nazwa wody pochodzi od jej starożytnego, głębokiego na 300 metrów źródła: San Benedetto. W kolejnych latach firma rozpoczyna ekspansję na rynki zagraniczne i podpisuje umowy franczyzowe, najpierw z Cadbury Schweppes International (1984), a później z Pepsi Co. International (1988) na produkcję i sprzedaż szeregu produktów we Włoszech pod znakami towarowymi Pepsi, Seven Up i Schweppes. San Benedetto określa się jako firma bliska konsumentowi i naturze, zawsze poszukująca innowacyjnych rozwiązań dla każdego i pożytecznych dla środowiska. Dzisiaj San Benedetto to sieć marek, które zapisały się w swojej historii dając początek licznym produktom, smakom i formatom pasującym na każdą chwilę.
Veneto nazywane jest Wenecją Euganejską. Przepływa przez nią wiele rzek, które tworzą żyzne doliny i długie równiny, co wykorzystuje się w rolnictwie, a zwłaszcza w uprawie winorośli. Ponadto to najczęściej odwiedzany region przez turystów. Czaruje nie tylko cudami natury, ale również wszelkim dziełem ludzkich rąk. W kuchni królują ryby i owoce morza takie jak mątwa, sardynka, leszcz i frutti misti, czyli mieszanka smażonych rybek i krewetek. Charakterystyczna dla Veneto jest również sałata radicchio. Częściej wykorzystuje się również masło aniżeli oliwę. Stąd wywodzi się Grappa - mocny destylat z winnych wytłoczyn.
Czy wiesz, że... W Treviso podczas zimy urządzany jest specjalny festiwal poświęcony sałacie, a wiosną w Veneto organizowane są festiwale szparagów.